.


Operation Dagsverke står på schemat imorgon och jag vet fortfarande inte vad jag ska göra. Syster kommer i alla fall hit vid halv tolv och tar mig med på en liten shoppingtur på ... tadaah;
Wåxnäs.
Jysk, rusta, willys ... you name it and I'll be there.
Efteråt väntar M&M, eller mormor och morfar om ni så vill, och där blir det väl till att jobba lite för att få in några slantar till barnen i krigsdrabbade Afghanistan.

Tycker faktiskt att O.P är ett jättebra sätt att få unga att involvera sig lite i välgörenhet. Vissa kanske mest ser det som en day off, men om man tänker till lite så kan man ju faktiskt vara så smart att man blandar nytta med nöje. Man behöver faktiskt inte göra så mycket för att få in pengar.
Förra året så rensade och lite ogräs och så tadaah så hade jag lite slantar att lämna in dagen därpå.
Svårare och jobbigare än så är det faktiskt inte.

Ja, om jag ska få ut något av min lilla sovmorgon imorgon (idag?) så borde jag nog låta huvudet vila mot kudden nu.
God natt och sov gott!
/L
2009-05-06 01:12:10
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback