update som egentligen skulle ha lagts upp igår kväll



Yes man! Hockey i Säffle igår, Färjestad - Frölunda i Nordic Trophy

Hellu alla!
Orkade inte blogga något mer efter att jag kom hem igår. Frös som satan samtidigt som jag tyckte att det var varmt så jag var hundra procent säker på att jag hade dragit på mig svininfluensan, men det kan lika gärna ha varit på grund av att jag var i en riktigt kall ishall mellan cirka halv sju till tio.

Matchen i sig var okej, inte mer. Det märks att det är tidigt på säsongen och att det är många nya i laget, men jag är rätt positivt inställd när det gäller hockey och jag tror alltid att saker och ting löser sig, så jag hoppas och tror att Färjestad går långt även kommande säsong.

By the way så blev jag helt stört igår inne i Somashallen, för jag tyckte att det var en kille i publiken som var så himlans lik Färjestadsspelaren Johan Andersson. Syster såg honom först och sa att det måste vara hans bror eller något och jag kan ju säga att jag inte blir förvånad om det skulle ha varit det. Helt sjukt lika var dom, i alla fall på långt håll. Haha!


(Ingen som läser min blogg som var på hockeyn igår och känner killen som sjöng nationalsången? För jag tror att han var snygg, men jag vet inte riktigt. Såg honom aldrig tillräckligt nära för jag tappade bort honom i publiken sen efter att han hade sjungit. Men känner någon honom så kan ni kontakta mig. Haha!)
2009-08-22 16:32:12
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback