too young to go out and party

Sitter vid systers laptop medan partymusiken strömmar ur högtalarna.
Det är dagar som denna som får mig att önska att jag vore minst arton år, för jag vill också kunna gå ut. Vill också ha vänner hos mig som man småsnackar med medan man gör sig i ordning, liksom sminkar sig och väljer kläder i en evighet. Kanske klagar på att håret inte blir som man har tänkt sig.

Det är ett och ett halvt år kvar nu, kvar tills jag också kan göra sådär.
Jag längtar like hell! Inte efter att dricka och bli full, utan just efter själva stämningen runt en utgång. Från förberedelserna, tills själva utgången, tills att det är över. Det verkar vara något speciellt med det där har jag fått för mig. Ska bli kul att se om det verkligen är så som jag tror att det är.
2009-08-07 23:40:00
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-08-09 | TID: 21:30:56

det har jag också längtat efter på senaste tiden :/

tror det är himla kul ändå att vara 18 år (: //F



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback