största chocken hittills i bloggen

Nu kommer jag avslöja största chocken i bloggvärlden.
Håll i er i stolarna där hemma!

Idag ringde alarmet på min mobil klockan 7.45.
7.45! Fattar ni eller jag gick upp kvart i åtta?!
Till vilken nytta, tänker jag då? Pappa satt och försökte ringa till vårdcentralen i typ en och en halv timme, men det var ingen som svarade. Ingen jävel som svarade på en och en halv timme! Nästan så att man börjar undra samma sak som pappa, om de verkligen är där överhuvudtaget och svarar i telefon.
Så nej, det blev inget besök hos doktorn idag. Inbillar mig att det har blivit lite bättre, men jag tror inte att jag har den turen så det blir nog att gå upp 7.45 imorgon också. Tur att man gå och lägga sig efter i alla fall, haha! ;D
2009-08-03 16:27:26
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback