lördag idag idag idag

Lördag idag.

Har en sån där dag idag då jag inte orkar göra någonting. Vaknade vid halv ett, tittade på klockan och önskade att den inte hade vart så mycket för annars hade jag ta mig satan sovit ännu längre även fast regnet smattrade hårt emot fönsterrutan. Brukar inte kunna sova då, men skulle jag ha försökt somna om förut så skulle jag nog ha kunnat det direkt. Så ni förstår ju själva hur trött jag var. Men jag lyckades i alla fall ta mig upp för att sätta på tv:n. Sedan, lite senare, så blev det datorn istället.

Haha, tycker fortfarande att det är otroligt roligt att mina kära familjemedlemmar är med på en mingelbild på karlstabo från igår. Det får mig att längta tills jag får gå ut på nattklubbarna här i stan och ragga fotografen som tar de där bilderna. Jag kommer seriöst vara med på minst fem stycken varje gång när jag är ute. Folk kommer kolla på bilderna sedan, dagen efteråt, och tänka "vad i helvete? inte HON igen". Yees, that's going to be me! Så jag hoppas verkligen att karlstabo finns kvar om sisådär ett och ett halvt år, för då får ni gå in där lite regelbundet och kolla efter mitt snygga face.

Nej, shit vad jag började längta efter det nu .. Inte bra!

See ya ;D
2009-08-29 19:50:07
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback