blogginlägg kantad med lyxkänsla

Ligger i sängen med min nya älskling, datorn alltså. Känns lite halvlyxigt sådär att äntligen kunna ligga i sängen och blogga, men något som inte känns sådär jätteroligt är att jag inte har lyckats installera msn på skiten. Msn är ju ändå den mest självklara saken som ska finnas på en dator så ni kan ju gissa om jag är sur eller inte för tillfället. Ville ju inviga webcamen också, trots att jag inte alls gillar webcam. Jag kan bli helt okej på bilder, men live på en webcam skulle jag nog inte se okej ut alls. Skulle nog snarare skrämma bort åtminstone halva min msnlista. Med min otur skulle det säkert vara alla som är roliga att chatta med. Speciellt en av dom, den som jag har pratat med massor den senaste tiden. Det skulle inte vara så väldans roligt om man säger så ...

Skola imorgon igen då. Herre min gud vad veckorna går fort! Det är nästan lite sjukt. I alla fall så börjar jag 8.30 imorgon med att ha spanska i en timme och femtio minuter. Jag hatar måndagar redan! Usch och fy för spanska säger jag. Okej, det går hyfsat bra för mig i det ämnet för jag fick ju trots allt ett mvg i det, men ändå inte kul. Speciellt inte i nästan två timmar på en måndagmorgon. Antar jag måste gilla läget. I vilket fall som helst så har vi svenska efter det. Har inte koll på hur länge, men strax över en timme i alla fall. Sedan vet jag inte riktigt hur det blir efter svenskan och lunchen, för jag kollade schemat och då stod det att det bara var AB-gruppen som ska ha medieproduktion nu fram till vecka 48 (tror jag) sedan skulle A-gruppen ha det istället för dom, så om det stämmer så har jag nästan två timmars hål efter svenskan och sen har jag matte i cirka en timme innan jag slutar runt halv tre istället för fem.

Känns lite sådär smågött faktiskt, men å andra sidan så kommer vi sluta fem när det är som mörkast på året och det känns inte lika roligt. Men jag får ta på mig den glada minen och köra gärnet så funkar det nog bättre. :)

Ska gå och göra i ordning mig inför sängen nu och skicka några sms efter det. Har blivit som en nattvana att göra det känns det som. Efter det så blir det huvudet mot kudden och drömma sött tills klockan sju när mobilalarmet ringer.

Bloggar efter skolan imorgon, gott folk!

God natt & dröm sött!

2009-08-30 23:35:55
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback