sällsynt med update nuförtiden

Herre min gud vilken sämst uppdatering det har varit de senaste två - tre dagarna! Jag skäms faktiskt lite eftersom att jag nyss har haft lite av ett rekord av antalet besökare, då vill man ju gärna att alla dom som har läst ska hålla sig kvar, menmen. Jag är ung och har måånga år kvar av bloggandet så mitt bloggliv är nog inte kört bara för att jag har lagt upp två - tre inlägg de senaste dagrna.

Well, idag har jag inte gjort alls mycket. Bara har suttit inne, precis som igår och precis som jag ska göra imorgon. Känns liksom säkrare på något sätt just nu. Har ätit chips och någon god chokladbrownie som mamma och syster fixade ihop förut. Lägger nog på mig några kilon under de här dagarna kan jag tänka mig. Menmen, något roligt ska man väl få ha under tiden man är inne.

Hoppas på bättre uppdatering imorgon!
God Natt och Sov Gott!
/L

2009-08-04 23:17:01
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback