louise + program om andar på tv4 fakta = inte sant

Herre min gud vad gott det var med nachos/tacos/tortillas förut!
Vi körde med en massa tillbehör. Hade både tacosskal, nachoschips med ost på och tortillabröd. Det sistnämnda var helt och hållet mitt, för ingen annan åt det. Tycker nästan att det är godast att ha tortillabröd när man gör i ordning tacoköttfärs, fast det är ju klart, jag tackar ju inte nej till chips med ost på som man sedan värmer i ugnen, om jag säger så. ;D

Satt och såg på världens mest läskiga program med syrran och pappa
 - Andar, finns de? som gick på TV4 Fakta.

Jamen shit vad läskigt det var! De som hade det där programmet skulle bli inlåsta på ett gammalt mentalsjukhus som hade öppnats i slutet av 1800-talet, men som nu var helt öde. Det sades att folk hade sett skepnader komma gåendes i korridorerna och att de hade hört konstiga ljud i byggnaden. Så när de filmade med sån där mörkerkamera så såg man liksom hur ett ljussken kom emot den ena killen och i skuggan på väggen så såg man att det var en hand som tog tag i hans arm, men man såg liksom ingen hand annars utan bara som skugga.

De fick även ljudinspelningar där de hörde någon tjej som sjöng, plus tre andra röster som sa "Hello", "Help me" och "Die" . Herregud vad jag dog när jag hörde det! Men samtidigt, innerst inne, börjar jag fundera på om det verkligen är på riktigt. Jag menar, vi som ser det där programmet, vi är ju inte där på riktigt. Vi vet inte vad som händer, på riktigt. Det kan lika gärna vara något som dom har fixat ihop själva bara för att skrämma upp alla som ser på.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Det är nog så att man till en viss del tror på det, men lika väl som man tror på det så tror man också att det inte finns, att det inte händer. Tills man sedan kanske någon gång är den som blir utsatt för det. Jag skulle nog allvarligt dö om det hände mig, så jag hoppas, hoppas, hoppas att ingen ande kommer och besöker mig under min livstid. Haha! ;D

2009-08-09 01:02:34
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback