torsdag

Hallå hallå!
Blev väckt runt 12.15 av att syster och Doriz kom in genom dörren. Tack för att ni stör mig i min skönhetssömn! Fast, jag hade ju ställt mobilalarmet på 10.30 idag också, men stängde såklart av det igen för att jag ville sova. Funkar inte längre det här har jag märkt. Börjar skolan om exakt en vecka och då kan jag ju såklart inte längre hålla på att vara vaken till fyra eftersom jag går upp runt sju då.
Gå upp sju?! Hemska tanke!

Sitter och filar på ett inlägg som jag hoppas kunna lägga upp senare idag.
Om jag säger så här;
Det är ganska personligt. Kanske det mest personliga jag någonsin skrivit.


2009-08-13 15:48:47
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback