det blir litegrann som ett hejdå, men ändå inte

Hallå alla!
Idag är det en lite speciell dag, välj själva om det är på ett bra eller dåligt sätt. Ska nämligen åka hem till mamma igen efter nio veckor här hos pappa. Jag vet inte om jag har sagt det förut, men jag har alltså inget internet hemma hos mamma så saken är ju den att jag inte kommer uppdatera lika ofta här.

Tycker det ska bli för jävla tråkigt, för den här sommaren har jag liksom uppdaterat här nästan varje dag och jag tycker att det är jättejätteroligt att det har blivit fler och fler som läser den här bloggen. Hade besöksrekord igår och det känns verkligen helt otroligt roligt, även fast jag inte är uppe i några Blondinbella siffror, än.

Mamma har dock pratat om att vi ska köpa en laptop och fixa internet, så jag hoppas verkligen att det blir av snart så att jag kan uppdatera mer och låta er få följa med på min resa genom den nya delen av mitt liv - gymnasietiden.

Slänger in några fler inlägg innan det blir hejdå för mig, om än bara för ett tag.
2009-08-17 13:51:25
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback