måndag

Goder kväll på er alla läsare! :)
Hoppas er dag har varit lika bra som min, för ja, den har faktiskt vart hur otroligt bra som helst.

Första lektionen bestod av en timme och femtio minuters spanska. Det kändes segt innan, men sen när lektionen väl började så gick den faktiskt rätt så fort ändå. Satt vid samma bord som Daniel (som går i min klass), Christoffer (som gick i min förra spanskgrupp) och en kille från Grebbestad som heter Emil. Den sistnämnda pratade jag faktiskt en hel del med. Han verkade riktigt trevlig. Blir att prata med igen förhoppningsvis.

Efter spanskan så blev det svenska och gå igenom målen och betygskriterierna för Svenska A kursen. Allt jag har att säga är att jag inte alls kommer få mvg i svenska på gymnasiet. Muntligt shit där man ska "anpassa språket och tala med en sån inlevelse att det blir ett muntligt anförande utöver det vanliga". Jamen, hejdå mvg säger jag då. Okej, ska sluta vara så negativ. Saker och ting kan förändras. Jag kan förändras.

I alla fall så blev det en två timmars lång håltimme (inklusive lunch) efter svenskan, innan den sista lektionen som var matte. Hehe, skulle göra något mattetest för att läraren ska kunna se vad mycket vi behöver träna på. Vad jag behöver träna på? Allt, I think. Inte satan gick det bra i alla fall. Då gick det desto bättre på mattekluringen som vi skulle göra om vi var klara med testet. King Louise klarade det direkt. ;)

Så sammanfattningsvis blir det alltså en helt överbra dag.
Trots att jag kanske sov bara sisådär fyra timmar, max, inatt.
Det gillas!
2009-08-31 18:02:45
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback