torsdag (tror jag att det är idag?)

God Kväll på er!
Dagen har spenderats hemma hos m&m tillsammans med syster och mamma. Skulle ha solat men jag gjorde inte det och det känns som om jag inte kommer göra det under resten av sommarlovet heller. Kommer, som vanligt, komma tillbaka till skolan som den enda bleka. Alla andra har lagt på sig med värsta brännan. Sorry, har liksom inte det tålamodet att ligga i solen och steka i flera timmar.

Maten idag serverades på vårat andra hem - Pizzeria City.
Är man i Skoghall så är det liksom ett måste att äta mat därifrån.
Idag blev det en Calzone för min del men jag åt faktiskt inte upp hela.

BILDBEVIS:


Skulle ju egentligen ha vart till Hamnfestivalen imorgon, eller ja, det var inte direkt bestämt men tanken var så i alla fall. Det blir i alla fall inte av. Mamma var där förra onsdagen och hon tyckte att det var jättedåligt så vi kanske ska gå någon annanstans istället och äta någon gång.
Istället blir det till att vara hos syster imorgon på kvällen/natten och vara Dorizvakt. Inte mig emot för då blir det ju dator från sisådär klockan tio på kvällen till runt tre. Inga fel precis! Hoppas att jag får vara DJ imorgon också. Ska nog ta och leta upp några godingar som jag kan ta och spela. Så att ni vet, jag tar det på allvar.
2009-08-06 21:03:39
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback