ingen grillning, men väl ett bättre alternativ

God kväll på er!
Det blev ingen grillning tidigare idag. Mamma och pappa tyckte att det var onödigt eftersom klockan var precis innan fem och jag var inte i ordninggjord alls och de känner mig och vet att jag tar minst en halvtimme - fyrtio minuter på mig när jag ska göra mig i ordning. De tyckte helt enkelt att klockan skulle bli för mycket. Heey, jag har all tid i världen liksom, men det har tydligen inte dom.

I alla fall gjorde jag faktiskt i ordning mig litegrann när övriga familjen åkte till affären för att handla till det som blev det vinnande alternativet istället för grillningen nämligen, *hosthost*, nachos. Hehe, varje helg it is! Börjar tröttna på det faktiskt. Eller, det känns som det i alla fall. Kanske inte är så konstigt eftersom jag har ätit det minst en gång i veckan under en längre tid nu. Får nog börja titta i kokböcker och hitta på något nytt alternativ till "mysmat", som min far brukar säga.
2009-08-22 23:37:59
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback