gjorde karlstads centrum osäkert

God Kväll!
För och främst: tror ni att jag var en aning irriterad på gårdagens väder eller?
Jo, det kan faktiskt stämma att det var så. Det åskade när jag åt mat, bara en smäll. Det åskade vid tolv när jag höll på att logga ut från datorn, bara en smäll. Jag som seriöst är livrädd för åska blir ju fan rädd i onödan när det håller på sådär. Åska ordentligt istället så går det över och så slipper vi skiten på ett tag sedan.


Så, nu har jag avreagerat mig lite och kan istället fokusera mig på att berätta allt roligt som har hänt idag. Okej, det enda som har hänt är att jag har spenderat dagen på stan med bästisMarie. Gjorde inte sådär jättemycket. Gick till Mitticity och sedan funderade vi på vart vi skulle äta, så tillslut bestämde vi oss för gå till Amigos uteservering. Haha, inte en sån där jättebra idé då det började regna, men vi fick ju inget regn på oss så det var la okej ändå.






Inga fel, men som vanligt så lämnar jag typ halva pizzan. Lite waste of money känner jag, kostade ju ändå 75 kronor liksom. Ska nog be att få ta med det jag lämnar nästa gång, haha! Tror absolut inte att någon skulle tro att jag var dum i huvudet och snål som satan. Nej då. Folk skulle tro att jag vore heeelt normal. Ja då.

By the way så var det här det enda jag köpte (förutom maten):



Var riktigt nära på att köpa en svart axelbandslös klänning med paljettskärp på Gina Tricot.
Men för det första: Jag hatar att ha axelbandslöst.
För det andra: Jag vet att jag skulle använda den, men den kändes lite fest på något sätt.
För det tredje: Jag är aldrig på fest.
För det fjärde: Jag skiter i allt det ovanstående för jag ångrar att jag inte köpte den!

Får spara lite pengar så jag har tills på måndag för då ska jag och Marie dra till Bergvik istället. Bergvik är jag mer hemma på än vad jag är på stan. Hänger bara på stan när jag är med Marie typ för jag är nästan aldrig där annars. Till Bergvik åker jag tillsammans med syster och mamma och jag brukar kanske vara där minst varannan vecka eller så.

Söker fortfarande efter:
- En svart skinnjacka.
- En svart kavaj.
- Mörkblåa stuprörsjeans utan slitningar.
- En svart/rosa väska
- En foundation från Makeup Store.
- En mascara från Isa Dora.

Plus säkert en massa mer.

Ge mig pengar till det, tack?
2009-08-11 19:46:02
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback