lördagskväll

God kväll på er! :)
Underbar dag här idag igen. Borde egentligen vara ute, men jag orkar inte riktigt. Känner att det är för långt att gå till mormor och morfar för att sola, speciellt nu när det är så himlans varmt. För hålla alla tummar i världen för att det blir lika fint imorgon för då är det jag som ska åka iväg och sola. Lite dåligt om jag inte skulle sola mer den här sommaren liksom.

Just för tillfället sitter jag hemma hos pappa och lyssnar på låtar som får mig att tänka på hockey. Stod i Hockeyexpressen idag att det är 46 dagar kvar tills elitseriepremiären. Fick en konstig känsla i magen när jag läste det. Liksom en blandning av längtan och något mer som jag inte kan förklara. Känns inte som om det var cirka fyra månader sedan som vi stod där på Stora Torget och hyllade Färjestad efter SM-Guldet. Det har gått helt sjukt fort och det är jag glad över.

46 dagar kvar.
Låt det gå snabbt.

2009-08-08 17:59:48
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback