gick upp tidigt i onödan igen

God Eftermiddag!
Gick upp runt åtta idag igen. Ännu en gång helt totalt i onödan. Pappa satt i telefon lika länge idag som vad han gjorde igår och kom inte fram en enda gång. Jag fattar inte riktigt vad som är felet på Vårdcentralen här i närheten. Jag menar, det kan liksom inte vara så att de sitter i telefon HELA tiden, det funkar liksom inte i min värld.
Mamma kom hit runt halv ett i alla fall så vi ringde till en annan Vårdcentral. Fick prata med en som satt i rådgivningen och hon sa att det var onödigt att jag skulle komma till Vårdcentralen för att få pencillin när jag bara har haft symptom i cirka tre dagar. Istället ska jag dricka cirka tre liter vatten om dagen. Herregud! Menmen, vad gör man inte för att bli frisk?

2009-08-04 17:16:49
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-08-06 | TID: 00:33:50

krya :) //F



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback