tomas ledin


(bild från http://stureplan.se)
Den här mannen jag lyssnat på mesta delen av tiden idag.

Jag känner mig alltid sisådär 10-20 år efter när jag kommer med såna här inlägg, samma sak häromdagen när jag skrev om U2. Skyller allt på att jag är sexton och ett halvt och inte vet bättre. Det kommer man alltid undan med. Vill i alla fall tro att man gör det.

Anyway, så har jag i alla fall precis nyss upptäckt Tomas Ledin. Förknippar honom lite med Per Gessle och hans Gyllene Tider då det första jag tänker på när jag lyssnar på deras låtar är sommaren. Jag tror inte att jag är ensam med att göra det.



"du ska veta att jag saknar dig
det finns känslor som aldrig tar slut
du ska veta att jag inte glömt
det finns bilder som aldrig suddas ut
jag har vaknat mitt i natten av tystnaden
och önskat att sov här med mig
en del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig
"
- En Del Av Mitt Hjärta

Jag älskar den låten!


Är lite sugen på att dra till Arvika för att gå på deras Hamnfestival lördagen den 15:e augusti. Han ska nämligen uppträda där klockan 21.00. Om jag är där innan 19.30 så får jag dessutom se snyggingarna i E.M.D. Fatta hur grymt det skulle vara! Får nog smöra lite för mamma och pappa och höra om dom inte vill med mig dit. Jag önskar mig själv fett med lycka till.
2009-08-03 00:08:19
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback