andra dagen avklarad och jag lever fortfarande


Älvkulleskolan is the shiiit! Okej, inte riktigt, men nästan. ;D

Andra skoldagen är gjord och idag kändes det faktiskt bättre än igår, trots mitt lilla deprimerande sms som jag skickade till mamma efter lunchen när jag kände mig ensam. Fast just precis när jag hade skickat det så kom det fram två från klassen och började prata med mig. En tjej och en kille som hade gått i samma klass i elva år. Båda verkade vara jättetrevliga så jag hoppas verkligen att jag börjar prata mer och mer med dom.  Killen bor här i närheten så han åkte med mig hem, eller ja han fick skjuts hem om man säger så, haha. ;D

Så lägesrapporten just nu är; att allt är under kontroll.

2009-08-21 16:35:12
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback