söndag

Dagen i kort sammanfattning:
- Vaknade elva av att pappa berättade att syster och mamma skulle komma vid tolv.
- Somnade om och vaknade igen vid tolv när syster och mamma kom hit.
- Somnade om när dom hade åkt till mormor och morfar och vaknade igen vid tjugo i två.
- Gick upp och gjorde tacoschips med smält ost och köttfärs på, yummi!
- La mig i sängen och kollade på en av de bästa filmerna ever - Bring it on (All or nothing)
- Resten av familjen kom hem igen och vi fixade mat som för min del blev Pasta Capricciosa.
- Jag och syster började se massa klipp på YouTube från programmet Ghost Adventures. (scary)

Ungefär så rolig har min dag varit.
Okej, jag ska inte klaga. Hade kunnat varit hos mormor och morfar och solat en stund förut, men jag har varit så otroligt seg idag. Vet inte riktigt vad det har varit med mig. Borde ta och rycka upp mig lite nu, för det är ju trots allt snart bara en vecka kvar av sommarlovet.

Gillas inte.

2009-08-09 21:53:31
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback