på tal om saker som försvinner

Sitter hemma hos pappa och äter glass för tillfället. Sån där glass man köper i halvliterförpackningar, ni vet? Finns i många olika smaker, men min favoritsmak är vanilj med krossad choklad i. Den eller den med hasselnötter i. Åh, den är så god! För ett tag sedan hade de sån glass med lakrits i. Fattar fortfarande inte varför de tog bort den, för den var riktigt, riktigt god.

På tal om saker som har tagits bort så saknar jag Estrellachipsen som var formade som kycklingklubbor och pommes frites. Åh, brukade alltid köpa en sån påse på helgen och doppa i Holiday dipp! Helt genialiska var de och helt klart bland de godaste chipsen någonsin, så gissa om jag var något besviken när jag upptäckte att de hade försvunnit från chipshyllorna.

Hittade för något år sedan liknande chips på ... taaadaah ... LIDL! Då upptäckte jag att den mest sugiga affären kan vara bra ibland, men sen så var det samma sak där. De försvann från chipshyllorna där på LIDL. Samma sak med de som hade ostsmak. Helt goda var de och de var helt klart på väg till att bli mina favoritchips, men sen när jag hade ätit dem kanske tre-fyra gånger, så försvann de med.

Roligt när man är en tjej med tur tycker jag.
Fast, i och för sig, kanske det är ett tecken på att jag inte borde äta sånt?
Hmm ... Ska nog ta och tänka lite på det nu tror jag.

2009-08-19 15:40:43
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback