onsdag - shopping på Bergvik

Hade ställt mobilalarmet idag på 10.30, ställde om det till 10.45, gick upp 11.45.
Tog ett glas CocaCola och två mackor, tinade lite hallon och satte mig vid datorn.
Twittrade lite, skrev mejl till Marcus Birro, får samtal från både syster och mamma.
Börjar göra mig i ordning 12.50, tvättar hår och sminkar mig, är klar precis i tid 13.15.
Åkte till Kil och hämtade pappa på jobbet och sedan blev det Bergvik med mamma.

Inhandlade det här najsiga på Lindex:

(Och där fick precis alla reda på hur jag ser ut under kläderna)


Nu blir det mat.
Kebabtallrik.
Fy på mig!

2009-08-12 17:10:09
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback