nu ska jag äntligen bli bra igen

Hellu!
Tänkte mig en snabb update innan jag beger mig hem till syster för att vara Dorizvakt ikväll/inatt.
Har inte vart en sån där rolig dag idag precis. Var faktiskt på vårdcentralen och fick äntligen pencillin så nu hoppas jag verkligen att det blir bättre snabbt. Ska äta tre tabletter om dagen i fem dagar så det lär gå ganska fort att bli bra. Känns skönt att ha det gjort, men jag borde inte ha väntat så länge. Trodde inte ens att det skulle bli så här mycket värre för igår kändes det som om det var helt borta, menmen. Nu är det gjort i alla fall.

Lovar mer updates senare.
Ha det bäst!
2009-08-07 18:30:07
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback