nollningen

Hallå alla! :D
Idag skedde den omtalade "nollningen" för oss ettor som går Sam-Media på Älvkullen. Det heter tydligen inte nollning längre, men jag använder det ordet i alla fall för jag vet inte riktigt vad man skulle kunna kalla det annars.

I alla fall så trodde jag att det skulle bli värre än vad det var. Trodde att man skulle bli tvingad att vara med på något som man inte själv ville vara med på, men det var helt okej. Visst, man hade inget val när de satte för ögonbindel och började måla oss med massa färg i ansiktet, men det var liksom det enda jag var med på för jag var inte med på någon lek.

Först så skulle vi gå i ett led över till Sundstasidan och under tiden så blev vi nersprutade med vatten och fick mjöl på oss. Haha! Herregud vad jag såg ut! Hann aldrig ta någon bild och det var nog himla tur. Lär dock ligga ute på en och annan bilddagbok- och facebooksida senare utan att veta om det för tvåorna tog massa kort på oss. Hehe, hoppas det är när jag har ögonbindel i så fall så ingen ser vem jag är, haha!

Och efter det var det lekarna som jag inte var med på.
Roligare att se på än att själv vara med. ;D
2009-08-24 16:26:03
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback