my new BFF



Den här drycken har varit min bästis sedan igår.
Den är rätt så god, eller ja, sur om inte annat.
Och som ni ser kunde jag inte hålla mig ifrån bloggandet. Mår lite bättre nu, men det blir fortfarande vårdcentralen imorgon. Det enda jag tycker är tråkigt med det är att jag får ta och gå upp många timmar innan jag annars brukar gå upp. Hur ska jag klara det? Det menas ju att jag måste gå och lägga mig tidigare i natt?
NEEJ, JAG VILL INTE GÅ OCH  SOVA NÄR SMÅBARN GÅR OCH LÄGGER SIG!
2009-08-02 19:46:06
Allmänt Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-08-02 | TID: 20:50:24
URL: http://acinnej.blogg.se/

hahahaha Nej vem vill gå å lägga sig när småbarna gör det??!!

Tyvärr är jag en av dem som måste det... I alla fall i dag å nästa söndag - men sen är jag klar på fabriken å kan nästan leva loppan även på söndagskvällarna!!

Börjar jobba kl 5 i morgon så klockan är ställd på 4... Antar att det är några timmar innan du behöver gå upp i morgon? hihihi

Ha det skoj på vårdcentralen! Hoppas du mår bättre!



kramkram



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback