lite hairstyles genom åren


13 ÅR.
EN SAK: JAG KAN INTE KOLLA PÅ DEN HÄR BILDEN UTAN ATT SKRATTA.


14 ÅR.
HALVLÅNGT OCH UPPKLIPPT SAMT MÖRKBRUNT VAR GREJEN.


14 ÅR.
BLONDA SLINGOR GJORDE HÅRET LJUSARE EFTER ETT TAG SOM BRUNETT.


15 ÅR.
HADE MASSA OLIKA LÄNGDER I HÅRET, FRÅN LÅNGT TILL RIKTIGT KORT. 


15 ÅR.
DET BLONDA HÅLLER I SIG. FINASTE HÅRFÄRGEN JAG HAFT EVER.


15 ÅR. (BILDEN ÄR TAGEN 2008 OCH INTE 2006. KAMERANS FEL)
MITT MEST DRAMATISKA KLIPP NÅGONSIN, KLIPPTE DET KORTKORT.


15 ÅR.
I BÖRJAN AV DECEMBER BLEV DET BACK TO BRUNETT IGEN.


15 ÅR.
HANN MED ATT FÄRGA HÅRET ÄNNU MÖRKARE INNAN 2008 VAR ÖVER.


16 ÅR.
INNAN SKOLAVSLUTNINGEN SLINGADE JAG HÅRET BLONT IGEN.

Och blont är även det jag har idag.
Färgade det dock för några dagar sedan så det är lite ljusare än på sista bilden.

Vad är planerna för mitt hår nu då?
Ena stunden vill jag ha det kort.
Andra stunden vill jag ha det långt.
Rakt. Lockigt. Blont. Mörkt.

Ska dock klippa det snart på grund av att det är så slitet.
Sedan blir det nog att spara ut det och fixa lockar i det och kanske färga det igen.
Vill ha så att det är någorlunda samma färg i hela håret, men ändå lite skiftningar.
Just nu så är luggen mörkare än övriga håret och jag stör mig, så klart, på det.
Men ett som är säkert är att jag håller fast vid det blonda, i alla fall ett tag till. ;)
2009-08-23 00:56:45
Kläder/smink/osv Kommentarer (2)

Kommentarer
Patrik
DATUM: 2009-08-23 | TID: 01:06:33

hehe :D naaww :D

Anonym
DATUM: 2009-08-23 | TID: 22:02:32

wow, inte lite du förändrat håret hörru ;) /F



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback