gårdagen i textform


Jamen oj, vad snygg man kan vara.

By the way, så har jag glömt att säga vad jag gjorde igår. Fy på mig!
I alla fall så var jag på shoppingtur (kan man säga det när man inte köpte något?) med Marie. Det var helt otroligt trevligt att gå på stan igår. Jag vet inte vad det var, men jag skulle ha kunnat vara där hela dagen. Fint väder, trevligt sällskap och massa snygga stekarkillar. På tal om det sista så höll jag på att dö när jag såg en kille i grå kostym. Älskar killar i kostym! Speciellt killar i mörkgrå kostym. Det finns inget finare. Längtar redan till studentbalen. Haha!

Som vanligt så tog vi ett lunchstopp på Amigo som ligger på någon gata i stan (nähä? gör den?) snett mitt emot Burger King. Och som vanligt så blev det en Calzone för min del. Kan inte hjälpa det. Den är så god för det är fyrkantiga skinkbitar i. Smakar väl antagligen likadant som de som är strimlade, men ändå. Haha!

Nu blir det hem till mamma, igen.
Troligtvis så åker jag tillbaka till pappa imorgon efter skolan.
Ha det så jättebra tills vi hörs igen alla där ute och önska mig lycka till imorgon. ;D

Puss
2009-08-19 19:16:49
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback