frukostinlägg

God Morgon!
Sitter och äter frukost här i köket. Bussen går om sisådär en halvtimme. Idag ska jag då inte missa den för då är jag rätt så körd. Känns litegrann som om jag hellre vill stanna hemma idag. Vaknade innan sju, tror att det är något i min kropp som ställer in sig på att vakna vid ett speciellt klockslag. Jag brukar ju som sagt gå upp vid sju annars, men idag gick jag upp två timmar senare. Det känns rätt underbart att få sova ut lite under vardagarna. Känns lite lyxigt sådär.

Har inga planer om vad som händer efter skolan. Ska eventuellt vara hundvakt åt Doriz, men det är inget som är bestämt än. Beror lite på hur trött/pigg jag är sen efter fyra när jag slutar. Men som det ser ut nu så blir det nog så att jag är det.

Nej, nu ska jag äta upp min frukost och fixa håret.
Ha en underbar dag alla!

Puss!

2009-08-28 09:29:44
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback