ett sista inlägg innan det händer

Känner att jag inte kommer kunna somna samtidigt som jag känner att jag är för trött för att förstå hur trött jag egentligen är. Läser lite i bästa boken Linas Kvällsbok. Om hur hon kände det första dagen på gymnasiet. Hon kände ingen, visste inte ens något om någon och ändå blev allt bra för henne. Jag vet flera som har valt min linje och jag skulle bli glad om åtminstone någon av dom hamnar i samma klass som mig så man har någon man kan prata med. Blir nog lättare att hitta andra att prata med då också tror jag. Ska träffa min gamla klasskompis Elin och hennes kompis Frida imorgon utanför aulan. Om jag nu hittar dit vill säga. Hehe, skulle inte förvåna mig själv om jag hamnar på Tullholmen eller John Bauer istället. Nej då, jag ska nog hitta. Tror jag. Hoppas jag i alla fall. Oh god, jag kommer få det jobbigt när jag vaknar sen. Kommer sminka mig i flera år och greja med kläderna lika länge. Blir så trött på mig själv ibland. Nej, god natt på er!
2009-08-20 00:51:03
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback