dator, jag hatar dig (men älskar dig)

Tack som fan dator för att du är så jävla dum i huvudet så att jag tvingas logga in på en asgammal msn bara för att skiten ska fungera. Det går inte att fixa med bilder på den, och jag har inte varit inloggad på den på jättelänge så, till exempel, vid Fridas namn så står det "Pluggar SO" Nejtack, det tror jag inte att hon gör. Nu? Mitt i sommaren? Nähä du, det går jag inte på.

PAPPA, EN NY DATOR?!
NU?!
SNÄLLA?!
 

2009-08-14 00:01:25
Allmänt Kommentarer (2)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-08-15 | TID: 00:41:18

joo men SO på sommaren är bäst ;D haha /F

Ronja
DATUM: 2009-08-17 | TID: 02:01:09
URL: http://typisktronja.devote.se

Dags för en ny dator låter det som Louise!

Typisktronja



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback