är det bara jag som inte fattar något eller vad är det?

Hellu! Hoppas allt är bra med er alla! Var iväg och köpte en laptop idag på Expert. Såg fram emot att sitta vid datorn nu ikväll och greja, men tror ni inte att skiten fuckar sig? Jo, rätt svar. Det går inte att koppla in det mobila bredbandet in till datorn. Jag fattar inte hur man ska göra. Ni som känner mig vet att mitt humör inte alltid är på topp och det är det definitivt inte nu kan jag ju säga. Jävla skit laptop! Aja, ska fixa lite med den nu och se om det fungerar snart. Tror knappast det, men man kan alltid hoppas. ;) en liten undran också: vart har kära "f.totti" tagit vägen? Och vem satan är det? Jag undrar fortfarande. ;) puss på er!
2009-08-27 20:04:04
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback