torsdag - valborg

Lalala, valborg idag. Har ingen aning om varför det verkar så stort med det. Vet inte ens varför det firas. Kungen fyller år och våren är här. Grattis grattis, eller något.


Rätt okej dag i skolan. Slutade 13:55 så torsdagar är alltid min favorit dag, om man nu bortser från idrotten som idag sög, på riktigt. Tuttifrutti, en typ av brännboll, stod på menyn. Jag segade runt så jag fick bara slå två gånger under de två gångerna som vi var innelag. Ibland tycker jag att jag är ganska smart ändå.

Igår blev det stan med vännerna. Inhandlade en glass från BK, en godispåse och gammal dricka. Fräscht! Roligt att man upptäckte det när man kom hem och hade druckit halva, men jag lever än så det lär inte ha varit farligt.
Hade tänkt att jag skulle köpa en blå tunika från Gina Tricot som jag eventuellt ska ha på skolavslutningen, men den fanns inte i affären i stan. Riktigt dåligt! Får åka till Bergvik någon dag snart och köpa. Hoppas bara att den finns kvar, annars blir jag riktigt sur för jag har viljat haft den i en evighet.
Provade också en av de finaste klänningarna jag någonsin sett.
Det skulle jag aldrig ha gjort.
Fan!
2009-04-30 22:46:23
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback