köper tidning, ser sig själv i tidningen, dör

Inatt (läs: imorse) somnade jag runt fyra.
Vaknade; 9:30!
Tack för att jag fick sova ut så länge. Verkligen skönt var det!

Gjorde mig iordning efter en bra stund och var hos mormor och morfar vid tolv. Visade upp min fina fbk t-shirt och direkt så började mormor med sitt snack om att Hv71 var minst lika bra. Okej, vi har hört det sisådär en femhundra gånger. Jag bryr mig nada. Visst, de var bra annars hade de liksom inte tagit sig till den sista hållplatsen, men Färjestad var en klass bättre. Synd för hennes egen del att hon inte vågar erkänna det, lika väl som att hon inte vågar erkänna att Jörgen Jönsson är (vägrar skriva var) en för jävla bra hockeylirare. I hennes ögon har tidningarna fel, experterna har fel när de skriver att han är en bland de bästa spelarna någonsin. Hon vägrar insé och jag tycker synd om henne.

På tal om hockey ...
Roligt att man får se sig själv på en bild i lokaltidningen VF.
Jävligt kul att man var överlägset snyggast av alla de andra som är med.
Så här har ni bilden från vf.se.
Kan avslöja att jag har på mig en rosa palestinasjal, ehehe.

2009-04-11 19:58:13
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback