S(k)oldag


Ibland undrar jag om jag är verkligen är skadad.
Alltså på riktigt.
När man sitter med en sten och målar in det här på en stenplatta på skolgården, då kan det nog vara så att man kanske är på väg att bli, eller redan är just riktigt jäkla skadad. Då undrar man lite hur man egentligen klarar av sommaren, då det inte finns några matcher att kolla på, ingen spänning som ligger och vilar i luften.
Ingenting.


Skoldagen (höll på att skriva soldagen, men det hade vart skitsamma för det hade också vart sanning) har sammanfattningsvis varit helt okej, bortsett från resultatet på nationella proven i engelska som blev ett VG och det muntliga nationella i matten som jag hade vid tjugo i elva. Alldeles för osäkert för att det ska gå bra.
Ett plus var dock att jag fick tillbaka mitt prov i bild. MVG stod det med stora bokstäver och mina mungipor åkte upp i taket. MVG? I bild? Det är inget som jag direkt förväntar mig, men då var det la ett skriftligt prov också.

Imorgon blir det sjukhuset för koll av njurar.
Skriver och berättar hur det gick i nästa blogginlägg.

/L
2009-04-06 18:24:51
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback