polispolis ...

Just det;
när vi (jag och syster) skulle åka till pappa förut så blev vi tagna i en poliskontroll, alkotest och körkortskoll typ. Haha, både jag och syster tyckte att det var pinsamt och det gjorde inte lättare att polisen såg rätt så jäkla bra ut.
Doriz skällade och sen så pussade hon på honom.
(Hoppas ni vet att Doriz har fyra ben och inte är en människa)

I alla fall så åkte vi till pappa efteråt. Sen så åkte vi samma väg hem från affären, bara för att vi skulle bli tagna igen, den här gången med pappa bakom ratten. Lite synd tycker jag för att den här gången var det en annan polis. Söt polisen var på väg fram till bilen när den andra polisen typ redan var framme, så det var en liten miss. Menmen, kanske träffar på honom igen ;) vilket jag inte planerar att göra under några konstiga omständigheter utan endast i en sådan där kontroll, med mig i passagerarsätet.


Sista dagen med ledigt imorgon.
Lite tråkigt, men det är ju bara åtta veckor kvar till summerbreak!
Tack för det!

Nu;
God natt & sov gott!
2009-04-19 01:10:53
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback