när man läser gamla blogginlägg

HAHA, tack för att man sparar sin gamla blogg och läser den i natten.
Fick fram det här inlägget:



"Chattar på passagen.
Använder ett nickname där min ålder ingår.
En kille skriver och kallar sig för "MR.Grums".

Han bara:
"Vem är du då?
"Hanna. Själv?" (hanna - mitt andranamn)
"Ari"


HAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Jag höll på att dö.

Men han var 29 år, kom just från Grums och raggade småtjejer som är runt 15-16 år. Frågade till och med om jag visste någon som kunde ställa upp och träffas.
FORGET IT!
Där rök den lilla, lilla tanken som jag hade om att det kanske kunde vara Ari Vallin som skickade en liten ros till mig. Herregud! Får man verkligen heta Ari och vara så? Det är tveksamt. "


Ja, herregud säger jag och sedan är jag tyst.

2009-04-04 00:22:43
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback