late update


Den här tjejen är jag vakt till ikväll/inatt, därav den sena uppdateringen.
Det är de enda gångerna som jag uppdaterar sent, när jag är hos syster och hon är ute.
Tycker det är otroligt skönt att vara uppe på natten, men om klockan närmar sig över tre då börjar jag få riktig panik. Då känns det som om jag får sova alldeles för lite, för folk ska få mig upp ur sängen runt tio - elva dagen därpå. Känns inte riktigt som om det är värt det riktigt. Visst, händer det en gång ibland så för det väl inget.
När jag är vaken riktigt länge brukar jag vara vaken tills runt två. Det är lagom för då hinner jag få lite sömn.

Kan erkänna att jag är grymt dålig på att gå och lägga mig under vardagarna. Jag brukar få runt fyra - fem timmars sömn, när det är som värst, de dagar jag går upp kvart över sex för att göra mig i ordning inför skolan. Det funkar ett tag, men sen vet jag att det kommer en dag då det inte funkar längre. Känner att jag alltid är trött och brukar oftast gå och lägga mig på dagarna efter jag har ätit och sova cirka två timmar, men ändå är jag likt förbannat trött.

Orkar inte göra läxor.
Orkar inte städa rummet som jag redan borde ha gjort.
Orkar inte hjälpa till hemma med olika saker.
Orkar inte något.

Vad är det för liv?
Note to myself: skärp dig för fan!
2009-04-11 02:11:54
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback