John ME


(bild från: dn.se)

Tacka Gud eller någon annan för att jag såg på P3 Guld när det visades i början av året! Tacka Gud för att det var med en snubbe som kallade sig för John ME och sjöng "Love is my drug" tillsammans med Amanda Jenssen! Tacka Gud för det!

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=83679288
De som inte har varit inne på killens (Mattias) MySpace har gått miste om något jävla stort, för det är bland det bästa jag har hört på länge vill jag lova. Det säger rätt så mycket eftersom jag har riktigt bra musiksmak om jag får säga det själv, hehe.
Favoritlåt(arna): Run och Paris.

Värd en provlyssning, helt klart.
2009-04-18 22:36:30
Musik non stop Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback