"I have something to say"

Sen uppdatering idag.
Har varit hos mormor och morfar på dagen och suttit ute i deras trädgård för att sola. Fick faktiskt lite färg på mig. Hoppas att vårvärmen och vårsolen håller i sig tills imorgon också för då blir det att åka dit igen.

Efter besöket hos m&m så blev det till att åka hem till syster.
Vi lagade nachos och tittade på en film som jag inte kommer ihåg namnet på, men den var helt okej. Helt klart sevärd.

Funderar på att slita mig ifrån datorn nu. Har faktiskt bara suttit en timme idag. Det är riktigt lite! Har pappa sovandes i soffan här bakom och han lär bli sur om jag sitter här för länge, så det är nog bäst att jag tackar för mig.
Men först;
titta på mitt favoritklipp på fbkbloggen.
http://blogg.aftonbladet.se/29965/perma/1181765/#comments
(notera: Min lilla kommentar som får mig att framstå som värsta fjortisen. Kan sätta en femma på att jag skrev med "grattis till sm-guldet" i kommentaren. Det hade sett lite bättre ut än bara "I love Ari Vallin!". Kan ju framstå som ett fejkat hockeyfan som bara har ögon för lirarna och inte kan ett jävla skit om sporten. Så är det absolut inte! Kan be att få tala om att jag kan rätt så mycket, om inte, riktigt mycket om hockey. Är faktiskt stolt över mig själv på den fronten.
Men det är ju såklart roligt att folk får veta att A.V är min favoritlirare för han är la kung.
Så - inget mer snack om det)

God natt & sov gott
/L

2009-04-13 00:49:43
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback