hur jag firar om tandis säger att jag måste laga tanden? med godis, såklart

Klockan är halv elva.
Sitter framför datorn och avnjuter en tallrik med lite potatissallad och fläskkotlett som jag har kvar sedan förut. That's how I do it! Här finns det inget "ingen mat efter klockan sju" inte.

Just det! Har ju glömt att berätta hur besöket hos tandis förut var.
Trodde, med handen på hjärtat, att jag skulle ha både två och tre hål. Men icke sa nicke. Dock åkte jag på en lagning på en tand som har en "skugga" på sig. Har haft den där skuggan i flera år och det här året sa de att det var bättre att de fixade den innan det blir värre.

Woohoo, inga hål! It's a miracle!
Måste nog tacka Gud för det faktiskt för så mycket som jag har ätit godis, druckit dricka och ätit diverse konstigheter så tycker jag att jag borde ha haft i alla fall ett litet hål.
Trodde att det skulle bli göteborgaren som ska fixa tanden, men det var någon tjej. Synd för han är rolig och pratar en sån där dialekt som jag är jättebra på att härma. Det tycker i alla fall M att jag är bra på. Ehehehe!
2009-04-15 22:45:16
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback