hockey - det finns inget som slår det

När man tittar på hockeymatcher i slutspelet så blir man som ett nervöst vrak om man är som jag. Då förstår man hur mycket man verkligen älskar det. Om folk tycker att jag annars bara har hockey i huvudet så är det ingenting emot när det börjar lida mot hockeysäsongens slut. Jag tror inte att man kan förstå om man inte själv är i den situationen.

Folk kan tycka att jag överdriver när jag säger att hockey är det bästa som har funnits i mitt liv, men det är så sant som det kan bli. Och det är fantastiskt. Men det är ännu mer fantastiskt när det är matcher som den här som var ikväll. När Färjestad spelar final på hemmaplan mot Hv71 och vinner med 4-1.
Då är livet på topp!

2009-04-03 22:12:19
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (1)

Kommentarer
Anonym
DATUM: 2009-04-03 | TID: 22:59:25
URL: http://acinnej.blogg.se/

Så jäkla gôtt med vinst!! Å på tisdag står jag å Jeanette i klacken å gapar å skriker å kanske river vårt hår lite lätt oxå! ;)



Heja heja!!



SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback