Göteborg

Ja, till sommar kanske vi äntligen ses.
Efter flera års längtan kanske jag äntligen får gå på dina gator.

Satt hos mormor & morfar förut med syster & mamma och semesterplanerade lite.
Stughyrning vid Västkusten låg högst upp hos båda två, men det sa jag blankt nej till. Jag har varit i stuga så mycket när jag var liten och det ger mig inget. Bara sitta där och glo, åka in till någon liten fiskehamn, gå på ica, köpa grillgrejer och grilla när man kommer tillbaka till stugan igen. (Eller åka dit bara för att spela bingo om man är mormor och morfar till en viss Louise) Kan man göra hemma i Karlstad också.

Med på listan fanns också Göteborg.
Den fanns även på min lista, men allra högst upp fanns Stockholm.
Men eftersom varken syster eller mamma vill dit så blir det nog Götet.
Inte mig emot eftersom jag aldrig någonsin har varit där.

Hoppas verkligen något av det blir av!
Orkar inte tillbringa ännu en sommar då jag bara är hemma.
2009-04-15 22:57:15
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback