ett tips på en "icke-så-smart-sak-att-göra"

Jamen herregud,
Kom just på en sak som jag gjorde idag och jag kan tala om att det nog platsar in på min fina lista över "icke-så-smarta-saker-att-göra".

Såhär gick det till:
Var hemma hos syster när jag fick syn på ett sånt där "parfymprov" som man ibland kan hitta i sminkaffärer. Den här låg i mitten av en liknande pappförpackning. I alla fall så tänkte jag att jag skulle provlukta, så jag tog den där förpackningen mot näsan och precis när den var under näsan så känner jag hur något sticker till i ögat.
Ja, självklart så hade jag stuckit in hörnet av förpackningen i ögat, i ögonvitan.
Varpå jag sedan säger något otroligt smart;
"Jag måste kolla om jag fick nersatt syn"
Sedan när ser man med ögonvitan?
Herregud säger jag bara.


God natt & sov gott!
/L
2009-04-02 23:56:23
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback