efter en tystnad på fem dagar

Tittar snabbt genom bloggen och upptäcker att jag inte har bloggat på fem dagar. FEM DAGAR! Hur kunde det hända? Har ju som sagt inte internet hos mamma, på grund av mig och min dåliga relation till datorer/internet. Tycker själv att våran relation har blivit bättre, så kanske blir det att jag kanske kan smöra in mig hos mamma så att jag får min vilja igenom.

Veckan har egentligen varit allt annat än lugn.
Fyra prov, varav två nationella (matte och spanska) samt ett i franska och ett i svenska.
Jag, som borde ha suttit som en pluggis och bara plugga och plugga non stop, kom på att jag skulle städa lite igår. Bara sådär. Varför just igår när jag ändå inte har städat på en evighet? Varför kunde det inte få vänta lite? Varför kunde jag inte bara ha suttit ner och pluggat?
Typiskt mig.
Men det gick helt okej ändå tror jag. Hoppas jag kan hålla kvar betygen från i vintras.


Ikväll/inatt levererar jag sena uppdateringar.
Yes, I am a hundvakt till världens sötaste Doriz.
Så; Hörs senare!

2009-04-24 20:18:26
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback