BRAND I LÄGENHETSHUSET DÄR SYSTER BOR.

Vaknade vid cirka halv fyra i morse av att pappa skriker något om att det brinner i huset där syster bor. Oh no, inte igen, tänkte jag för samma sak hände vid förra stället hon bodde på. Dock så hade hon mycket mer tur den gången, för den här gången så var det massor av rök i hennes lägenhet som nu har gjort att det är svart på golvet och röklukten är så otroligt stark så det är omöjligt att bo där.
Syster pratade med en av hennes grannar som bor i samma hus (huset har fyra lägenheter totalt) och hon sa att hon hade pratat med en brandman som hade sagt att om det hade gått några få minuter till så hade hela huset börjat brinna. Hur jävla kul känns det då? Rätt så både och. Man tänker ju på vad som har kunnat hända om ingen larmade i tid, samtidigt så tycker jag för jävla synd om syster. Hon flyttar ju till helgen och nu vet hon inte hur det blir med alla grejer. Det har var definitivt inget som hon behövde just nu.

Dålig uppdatering idag på grund av det här. Har sovit rätt så dåligt och sen har jag varit med syster till lägenheten. Nu blir det hem till mamma igen. Fram och tillbaka, fram och tillbaka hela tiden. Får se när jag lyckas slänga in ett inlägg nästa gång, men ha det så bra tills dess.

Puss
/L
2009-04-26 18:16:08
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback