A.V - everybody loves him

http://www.farjestadsbk.forum24.se/farjestadsbk-about6788.html
Vart hörde ni det först, att han är kung?
Jo, här i min blogg.
(vill jag tro i alla fall)


Nu blir det sängen.
Okej, så säger jag alltid vid den här tiden och sen slutar det alltid med att jag stannar uppe till "paniktimmen" tre. Skärpning kan tyckas, men jag tycker att det är rätt okej. Det är ju trots allt påsklov, inte sant? Varför inte bara ta till vara på tiden så gott det går?

Imorgon blir det en runda med syster. Inte på stan dock, utan ska följa med henne och titta på tapeter (?), målarfärg och golv till hennes nya lägenhet som hon kommer flytta in i inom en snar framtid. Ska bli kul att se hur den ser ut. Den är tydligen rätt liten, men med ett nyrenoverat badrum och kök lär den vara rätt fräsch. Plus att jag älskar när det är litet. Sen så har hon bara "öppna ytor" där hon bor nu, med ett gigantiskt kök som är helt onödigt för henne egentligen, så jag tror att det blir bra när hon flyttar.

Blir nog även att åka hem till mamma imorgon.
Ska till tandläkaren på onsdag och måste även ta blodprover sa doktorn när jag var på sjukhuset förra veckan. De brukar vilja ha det när jag är där. Roligt tycker jag, att få stick i armen. :D Tandläkaren har jag heller inga problem med, men när man vet att man har hål och måste dit igen är det mindre roligt.

Får se om jag lyckas med ett blogginlägg imorgon.
Annars så lovar jag att blogga så fort jag kan.

God natt & sov gott!
/L
2009-04-14 00:59:38
Färjestad BK/Hockey Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback