STANDOUTINACROWD SPEGLAR INTE MIG.


Jag funderar på att byta blogg. Känner att namnet Standoutinacrowd inte speglar mig. Det speglar inte den jag är. Jag är inte en sådan människa som sticker ut. Det kommer jag aldrig att vara. Jag är en sådan människa som smälter in i vilken jävla klunga som helst. En i mängden, med andra ord. Varför då ha ett bloggnamn som säger motsatsen?

Dock funderar jag inte bara på att byta blogg på grund av detta, utan också för att jag inbillar mig att en nystart skulle innebära ökad skrivlust. Just nu är min skrivlust lika med noll. Eller egentligen vill jag skriva, formulera de mest fantastiska av texter. Det som hindrar mig är att tillåta mig själv att göra det. Jag är inne i en svacka, då jag känner att jag inte är mycket för världen. Om jag inte är mycket för världen, hur ska jag då kunna skriva de mest fantastiska av texter? Jag inbillar mig att mina texter är precis som jag - inte mycket för världen.

Det här ska jag fortsätta klura på och om det blir så att jag bestämmer mig för att börja blogga under en annan bloggadress så kommer ni få veta det, jag lovar. Jag hoppas ni fortsätter läsa för hur det än blir så ska jag fortsätta att blogga. Skrivandet är en stor del av mig, något som jag inte kan leva utan.
2011-10-05 20:57:32
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback