ÅNGEST.

Mejlade precis in min uppgift i turism & resor. Känns skönt att det är historia nu. Dock kom jag igår på att jag har spanskläxa tills på måndag och jag har inte boken med mig. Så nu har jag sjukt mycket ångest över det. Fattar inte att jag inte bara kan släppa det. Okej, jag har inte boken med mig, därför kan jag inte göra min läxa och det är inte bra, men va fan. Jag behöver ju inte få hjärtrusningar och svårt att andas för det. Det är ju inte hela världen precis, men det går inte in i min hjärna. Hatar när det blir såhär för då kommer klumpen i halsen fram igen.

Fan fan fan.

Har redan sjukt mycket ångest över att jag ens valde spanska för alla i gruppen är sjukt bra på det, förutom jag. Därför måste jag jobba hårt och göra mina läxor, men vad händer då? Jag glömmer boken. Bra. Nej, snarare värdelöst! Okej Louise, släpp det nu. Det finns inget du kan göra åt det ändå...

2011-10-01 17:47:01
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback