VILL DU LIGGA MED MIG DÅ, OM SANNINGEN SKA FRAM?

Vad har hänt idag, under de drygt tre timmarna som jag har varit vaken?
- Gick upp runt 9.00, gjorde mig i ordning.
- Åkte med bussen som gick härifrån 9.37, min första lektion började 9.50.
- Hade mediekunskap som första och sista lektion.
- Pratade med läraren som sa att jag skulle få MVG.
- Blev glad.
- Gick till skolsköterskan och frågade om mitt psykofinger.
- Fick någon kräm av henne som jag ska smörja in två gånger dagligen i en vecka.
- Gick till studievägledaren och fick lapp om att byta individuellt val.
- Åkte bussen hem.
- Bäddade sängen & städade.
- Nu sitter jag här, skriver detta inlägg och lyssnar på Om Sanningen Ska Fram.

2011-05-20 12:37:35
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback