TORSDAG.

God eftermiddag på er!
Jag sitter vid köksbordet och dricker min andra mixade sak för dagen; hallon- & blåbärsmilkshake. Jag tror jag har blivit lite beroende av den där mixern som står på köksbänken, men då kan man ju i alla fall inte säga att det var ett dåligt köp av min mamma. Den kommer bli min bästa vän när jag ska gå på diet (så jävla fult ord) i höst.

Vidare till några rader om dagens skoldag. Först på schemat stod matte. Jag, som hatar Matte B, jobbade på som en... Ja jag vet inte vad, men bra jobbade jag i alla fall. Om jag förstår något mer nu? Nej. Nationellt prov i det ämnet väntar om sisådär två veckor. Det är inget som jag ser fram emot, men där är vi inte än för först ska jag, bland annat, klara mig igenom morgondagens nationella prov i Engelska B.

Oj vad roligt det ska bli att skriva en uppsats på 567680579 ord. Eller inte. Dock var det roligt att läsa igenom några gamla uppsatser som elever hade skrivit på deras nationella prov. Det fanns en text, den som hade fått icke godkänd som betyg, som var otroligt rolig att läsa. Till och med jag är bättre än vad den personen var. Hehe. Stackars.


2011-05-05 15:06:00
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback