ÄR DET NU, NU SOM DET TAR SLUT?

.
Idag är en stor dag för mig. Idag har jag insett storheten i Veronica Maggio. Jag kan inte lyssna på en enda låt från hennes senaste album Satan I Gatan utan att få tårar i ögonen. Mitt hjärta värker av hennes texter, av hennes röst som går rakt in i mig.
.
Snälla Bli Min. Det är titeln på min favoritlåt just för tillfället. Aj, det gör så ont att lyssna på den. Varenda litet ord gör ont. Den påminner mig om att kärleken gör, just det, ont. Det är en sådan tid nu igen. Då jag känner att kärleken bara gör ont ont ont. Just nu vill jag bara lyssna på Veronica Maggios album på repeat i timmar och låta tårarna strömma ner från mina kinder. Det är bara en sådan tid just nu.
2011-05-24 14:48:19
Allmänt Kommentarer (0)

Kommentarer


SKRIV KÄRLEKSBREV HÄR:

< VAD HETER DU? Kom ihåg mig?

< VAD ÄR DIN E-POST? (publiceras ej)

< VAD ÄR DIN BLOGGADRESS?

KOMMENTAR:

Trackback